FAQ
Hier vind je alle antwoorden op de veelgestelde vragen!
Deze optie is er, maar dit doen we alleen voor bruiloften. Dit kun je eenvoudig bij je boeking aangeven door ook de bezorgoptie in de boekingsmodule te selecteren en daarbij in het opmerkingenveld aan te geven waar de auto gebracht en/of opgehaald moet worden. Lees alles over deze optie onder verhuuropties > bezorgservice.
De kosten kun je heel eenvoudig vinden als je op één van de 'direct reserveren' knoppen op de website klikt. Dan kom je in de boekingsmodule terecht en zie je precies wat de verschillende verhuuropties kosten.
We vragen geen aanbetaling, maar vertrouwen erop dat jullie op de afgesproken tijd en datum aanwezig zijn. Als je annuleert, zijn daar in principe geen kosten aan verbonden. We hopen echter op jullie begrip, aangezien we de gereserveerde datum speciaal voor jullie hebben vrijgehouden. Hierdoor kunnen we de kever die dag waarschijnlijk niet meer aan iemand anders verhuren. We rekenen erop dat jullie de reservering serieus nemen.
Zeker! Neem hiervoor gerust even contact met ons op.
Nee, je hoeft geen aanbetaling te doen om de reservering te bevestigen. Wel ontvang je nadat wij jouw reservering hebben bevestigd een betaalverzoek per e-mail met daarin een verzoek tot betaling van het huurbedrag excl. de borg. We willen je vragen deze tijdig te betalen. Zeven dagen voor de huurdatum ontvang je van ons een e-mail met alle praktische informatie en een verzoek tot betaling van de borg. We vertrouwen erop dat je op de afgesproken tijd en datum aanwezig bent en vragen om tijdig door te geven als er iets verandert.
Wat jij wilt! Hoe langer je wacht hoe groter de kans natuurlijk is dat de kever niet meer beschikbaar is, maar mocht je heel last minute een reservering willen maken kun je altijd het beste even telefonisch contact opnemen.
